Wednesday, November 22, 2006

Drakk of Drakkuneia


Nah! Digital painting pertama aku! Err.. actually painting ni start dibuat setengah tahun lepas as Wolverine (dah lama tak buat fan-art!) sbg usaha nak tgk sjauh mana skill aku & ke'best'an buat digital painting ni. Korang tau la, aku la yg paling tak mesra IT di kalangan Urban Militia.. Aku rasa Adi je kot prnah tgk versi lama coz aku ade mintak komen dia dulu.

Mlm tadi atas sbb2 keboringan lepak rmh, aku touch-up skit utk di-transform-kan menjadi Drakk supaya dpt la post artwork baru kat sini. So, bleh la dianggap sbg digital painting pertama aku dgn sedikit editing... Heheh! Letih gak nk biasakan diri mengaler guna mouse ni! Bila la nak sambar Wacom nih! Cheh!

4 Comments:

Blogger azhar said...

wahhh..

hebat!...macam ni digital painting??!!! giler weh!..coz it looks like it manually done in acrylic!!

tabik spring la brother aim!..
respek ur kalering...

cayalah!

bro Aim is back!

Thu Nov 23, 11:46:00 AM GMT+8  
Blogger ORAET said...

waahhh.. kekar sungguh lukisan mu Aim.. terasa.. teruskan lagi.. best btul ni.. ko guna tetikus? waahhh.. letih jari maaaaaa.. cepat bli wacom..

Fri Nov 24, 10:05:00 AM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

aritu dh kumpul baget nk beli wacom! skali ntah cmna tetiba di bwh sedar tbeli plk aksesori keta! vrooom! vrooom! bwarghahah!

Mon Dec 04, 12:05:00 PM GMT+8  
Blogger Yusrizal Yusof said...

waaahh...setelah merenung ke arah yg cerah akhirnya Aim berjaya juga mewarnadigitali wajahnya sendiri...

Fri Dec 15, 10:01:00 AM GMT+8  

Post a Comment

<< Home