Thursday, August 24, 2006

MERDEKA PREBIU


..betul la...baru aku noticed?..where have all the Urban Militias gone?...anyway...ni prebiu from my upcoming graphic novel..Pendekar Melayu Terakhir...coincidentally the timeline of this story happends during Japanese Occupation in Malaya.. so sempena Merdeka nie..dan ekslusif prebiu dlm UC nie...rasala artwrk saya yg tak seberapa nih

*Dey Milx! i know you put a lot of good stuff there at ur lifejournal... post it here dude!..come on Dett..you can DO IT!

3 Comments:

Blogger Senang Kacang Studios said...

potong kapara!

Thu Aug 24, 02:47:00 PM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

jahat betul tentera2 jepun nih! memang kejam! chais! haram jadah! memang dasar @#$%&*!

ahhh! dari aku mrh2, baik aku layan anime & manga koleksi aku nih!

Fri Aug 25, 09:06:00 PM GMT+8  
Blogger azhar said...

memang Jepun Jahat

sampai la nih..tak habis-habis keringkan poket aku beli produk depa....

adusss..

biler la Jepun nak beli barang kita?

Fri Aug 25, 09:39:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home