Friday, June 23, 2006

Urban Militia

8 Comments:

Blogger Aadi Salman said...

White langgar kereta (bukan kena langgar).

Fri Jun 23, 03:06:00 PM GMT+8  
Blogger Yusrizal Yusof said...

"sik au ituan uk asu" tu apa maksud dia?

Fri Jun 23, 03:14:00 PM GMT+8  
Blogger Senang Kacang Studios said...

wah aper citer joker smilan tu skang ni hah?

Fri Jun 23, 04:52:00 PM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

Krom tu "sedang memandang ke arah cerah kerana dia tidak tahu ape yang ombak akan bawakan di esok hari"...

wohoho! kurusnya aku!

Fri Jun 23, 07:19:00 PM GMT+8  
Blogger Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

gamba yus bersama belon tu kat menara UiTM kan? masa tu aku part 5, dan signature korang sumer masih elok di dalam simpanan aku... masa tu blom knal ngan korang lagi.. hanya sorang peminat UC. hehehehe... gila nostalgik gamba2 korang tu

Fri Jun 23, 07:32:00 PM GMT+8  
Blogger azhar said...

nostalgik..hehehehe...amy cuba gamba aku di ambil dimana?

aku rasa semua maintain size..kecuali aku ngan krom...jom celen saper lg bulat

Sat Jun 24, 08:45:00 PM GMT+8  
Blogger azhar said...

*cuba teka amy..kat mana gambo aku diambil.

hadiah misteri menanti andaaaaaa

Sat Jun 24, 08:46:00 PM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

cheh Azhar! jauh beza kurus aku dulu tu! damn, I miss all those hair! hahah!

Krom & Azhar tu sebab dah ade "vitamin"!

tu Dett zaman dread-lock ke?

Sun Jun 25, 05:50:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home