Friday, June 16, 2006

Ini Komik... Aku Yang Punya!!!















Macam yang kebanyakan korang tau, satu2nya komik bersiri aku kat Urban Comics dulu bertajuk Drakkuneia, satu siri fantasi pengembaraan berlatar belakangkan zaman kuno. Cuma episod pengenalan & pertama je yang sempat tersiar. Masih jauh & banyak lagi cerita yang aku rancang. Banyak gile… sampai aku pun macam dah terlupa stori sepenuhnya sekarang ni! Heheh!

The first pic was used as front cover for UC#9, beautifully coloured by art-extraordinaire, Mr Adijin the Xtravaganza! Hahah! But unfortunately, the coloured files was missing completely to the abyss without any chance to be recovered ever again! Urgh! Damn that!

The second & third are acrylic painting of a few character that I’ve planned to be a part of Drakkuneia storyline.

InsyaAllah, akan datang aku akan postkan complete series yang pernah kluar dalam UC dulu. Tapi belum dapat janji bila, masih dalam proses remastered! Heheh! Sambungannya, tengok la dulu nanti camna… Enjoy!

Re-Urbanize Yourself.

AIM AHMAD
Shah Alam

5 Comments:

Blogger azhar said...

waaa...meleleh aior liyur ku...nak yg baru nyer leh abe aim..

penantian itu satu penyeksaan.

Mon Jun 19, 05:37:00 PM GMT+8  
Blogger Mohd. Fahmy b. Mohd Hashim said...

sesungguhnya akrilik mu menusuk kalbu.. huhuhuhuhu... :)

Wed Jun 21, 04:48:00 PM GMT+8  
Blogger Yusrizal Yusof said...

kalau mix pakai crayon best ni...

Thu Jun 22, 04:34:00 PM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

jgn kata krayon, pati sirap ros dengan kicap manis cap kipas udang pun akan aku mixkan! hahah!

Thu Jun 22, 07:20:00 PM GMT+8  
Blogger VlaD DrakkunH said...

aku sempat baca sampai dia idup balik pastu jumpak kaum dia.. pastu aku dah tak baca..

rasanya sbb cita ni dah takda dalam urban comic kot masa tu...

arghhh..... aku nak tau kesudahannyaaaaaaaaaaaaa..

Wed May 14, 08:34:00 AM GMT+8  

Post a Comment

<< Home