Tuesday, June 23, 2009

Woo.. sudah lama tak melukis!


Setelah sekian lama tak melukis, hari ni aku curi masa sikit kat ofis untuk mengasah skill yang dah berkarat! Aduh! Hampir terlupa aku nikmat melukis sebab dah terlalu lama tak melukis... Hahah! Kadang-kadang terfikir jugak, mengejar deadline masa UC dulu buatkan sebahagian keseronokan melukis tu hilang... so, skarang aku try lukis ape yang aku suka, ikut masa yang aku suka. That is more enjoyable! Ni lukisan yang aku buat tadi, potret Encik Toshiro Mifune, the greatest actor from Japan.. ever! Korang yang suka layan filem samurai sure kenal... hero filem-filem klasik cam Seven Samurai, Yojimbo, Sanjuro, Throne of Blood & trilogi Samurai (Musashi Miyamoto). Kalau ade yang terkurang... lain kali aku cuba lebih baik lagi!

2 Comments:

Blogger azhar said...

cayalah bang aim..post more!

Wed Jun 24, 01:12:00 AM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

Yeah2.. I'll try my best!

Mon Jul 13, 09:33:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home