Monday, November 20, 2006

Urban Babes the Movie



Casting Call part 01

setelah meneliti perkembangan komik Urban babes nie terbengkalai..kini..salah satu siri dalam komik antologi Urban Comics adalah salah satu contoh genre komik yang boleh diadaptasikan ke Layar Perak..

untuk itu..Filem ini sesuai di arah oleh Afdlin Shauki. Seorang pengarah yang lain dari lain pengarahan filemnya dan suntingannya. dengan minat Afdlin sendiri dalam bidang komik, memang dia layak sebagai pengarah dan penulis lakon layar bagi Urban Babes:the movie.

Maya Karin sbg MONA?...setelah meneliti lakonannya dan kecantikannya..memang Maya sesuai untuk memang watak ini ditambah ngan training menggunakan senjata api dan martial Art...dia memang MONA..

Kavitha Sidhu sbg Nilam: memang karektor dan tubuh bdan Kavita persisi menyerupai Nilam dan dia boleh berlakon apaaa.. tak caya cek lakonannya dlm filrm Pontianak Sundal malam..

Carmeen Soo sbg Psy: memang watak Psy ni di reka berdasarkan model Carmen Soo. memang abg Kromosom pakai Carmeen sbg Reference. melihat lakonan Carmee dlm Baik Punya Cilok, memang dia layak sbg Psy

Raja Farah kini meningkat naik sebagai pelakon..dengan kelincahan dan kenakalannya memang Faye sesuai buat Farah... ( Faye ni memang kurus)..cuma farah kena training martial art ngan sedikit akrobatik...hmmm,,,,kan ada stunt double..?

tunggu pelakon2 lain yg terlibat dalam filem ini dlm casting call part02..

3 Comments:

Blogger ORAET said...

saya suka ciri2 yang pejal dan kekar.. opsss...diorg ni kena exercise berat ..tambah muscle ..baru bley nengok baju getah tu lebih bergetah. huhuhu.. merembes betul cecair nueron aku ptg2 kala ni.. apa la ko inche azhar.. hehehe

Mon Nov 20, 03:26:00 PM GMT+8  
Blogger aim ahmad said...

Aku yg lelain tu mmg menepati citarasa kejantanan aku la.. cuma tang Raja Fara tu agak kureng mashyuk skit kot.. aku lagi prefer kalau yg ala Abby Abadi skit baru la kena. tapi, bleh ke mak bdk ni buat adegan lagak ngeri dgn sdikit sentuhan akrobatik? gulp!

Mon Nov 20, 04:02:00 PM GMT+8  
Blogger azarimy said...

mak datuk... cita2 tak hingat. terkedu aku baca casting pelakon2 nih... takpe bro, cita2 dan impian tu penting.

Mon Jan 01, 10:35:00 PM GMT+8  

Post a Comment

<< Home